Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:37:46+02:00
Bardzo proste. liczba a - 10 bo 5x2 to 10
spr 10:5 =2

liczba b - 15 bo 5x3 to 15
spr 15:5 =3
1 5 1
2010-04-13T21:40:31+02:00
Witam ja to rozumie tak
Reszta z dzielenia przez 5 liczby a wynosi 2, równanie jest takie 10:5 =2 to odpowiedźna a
reszta z dzielenia przez 5 liczby b jest 3. równanie 15:5=3
reszta z dzielenia iloczynu liczb a i b przez 5 ?
2+3=5
5:5 =1
reszta wynosi 1