Odpowiedzi

2010-04-13T21:44:11+02:00
- Plastyczne (niewielkie siły wywołują odkształcenia trwałe)
- Kruche
trwałe
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T21:44:36+02:00
Witam ! :)
Ciała tedzielimy na:
- Sprężyste (duże siły wywołują odkształcenia sprężyste np. guma)
- Plastyczne (niewielkie siły wywołują odkształcenia trwałe)
- Kruche (niewielkie siły powodują zniszczenie ciała).
to tyle :)
1 5 1