Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:44:56+02:00
Niemiecki:

zu: "......@...pl"
Einladen
Ich mochte herzlich ins Kino einladen. Der Film beginnt um 19 Uhr in Raum Nummer 5. Film name ist ,,Avatar,,. Ich werde warten um 18 Uhr, neben Kino. Ich hoffe, dass du kommst.

mit herzlichen Grussen, XXX

Polski:

do: "....@...pl"
Zaporoszenie
Chciałbym zaprosić serdecznie do kina. Film zaczyna sie o 19 w sali numer 5. Filma nazywa sie ,,Avatar,,. Będe czekał o 18 pod kinem. Mam nadzieje ze przyjdziesz.
z serdecznymi pozdrowieniami, XXX


((Prosze o naj)).
2010-04-13T21:48:19+02:00
Hallo Anika.!

wie gehts dir so.??
Hast lust mit mir morgen ins Kino gehen.??
Ich will auf Avatar gehen, ich habe gehort das ist ein tolles film.
Wenn ja, denn musst du morgen um 18 (achtzehn) Uhr vor Kino sein.
mit freundlichen grussen dein...... (tu wpisz swoje imię)
2010-04-13T21:57:21+02:00
Nie wiem czy to ma być forma oficjalna czy może zwykłe zaproszenie do kina znajomego, ale postaram sie połączyć obie możliwości.
Zaproszenie
Chciałbym serdecznie zaprosić ... na wspólny wypad do kina, na film A. Wajdy pt."Katyń". Projekcja filmu odbędzie się 20 kwietnia bieżącego roku o godzinie 18.00 w Ostrołęckim Centrum Kultury w sali kinowej.
Liczę na to, że zaszczycisz mnie/ zaszczyci mnie Pan/Pani swoją obecnością.
Z poważaniem .....