Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:50:50+02:00
A. anatomia
b. bakterie
c. chityna
d. destruenci
e. ekosystem
f. fotosyntesa
g. gatunek
h. hipoteza
i. indyk
j. jeboczołki
k. komórka
l. lupa
ł. łyko
m.mikoryza
n.naasienie
o. obserwacje
p. paprocie, pamro nie zyje
r. Rdza żdźbłowa
s. samożywność
t. tkanka
u. ulumulu
w.widłaki
2010-04-13T21:54:38+02:00
A anatomia
b biocenoza
c cynk
d dysocjacja
e estrogeny
f fluor
g gróźlica
h hybrydyzacja
i irlandia
j jod
k krzem
l lit
ł łysa góra
m metabolizm
n nystatyna
o okostna
p pierwiastek
r roślina
s saturn
t tlen
u udar mózgu
w wyspa
z zwierzęta