Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:48:57+02:00
45min - 5 min - 10min = 30 min
x - czas poświęcony na zadania
2x - czas poświęcony na zabawę
x+2x = 30
3x = 30 /:3
x = 10 [min]
Odp: Radziu pracował rzetelnie przez 10 minut
1 5 1
2010-04-13T21:52:48+02:00
L - czas lekcji
1/9l - czas spędzony w sklepiku
2/9l - czas ropakowywania się
l-1/9l-2/9l - czas na zabawę i naukę
45-5-10=30 - czas na zabawę i naukę
n - czas na naukę
2n - czas na zabawę
2n + n = 30
3n = 30
n = 10
Odpowiedź: Radziu uczył się 10 minut.

Pozdrowienia
2010-04-13T22:34:21+02:00
5- sklepik
10-rozpakowywanie
x-zadanie
2x - zabawa

5+10+x+2x = 45
15+3x=45
3x=30
x=10

odp. Pracował przez 10 minut