Odpowiedzi

2010-04-13T21:59:25+02:00
Najszczersze kondolencje dla rodziny pary prezydenckiej ,ktora zginela w tej katastrofie.wyrazy wspolczucia dla rodzin wszystkich ,ktorzy zgineli pod smolenskiem.z tego powodu jest mi bardzo przykro.pan prezydent byl dobrym czlowiekiem ,a jego zona mila otwarta kobieta.nigdy w ta katastrofe nie uwierze ,bo to jest niemozliwe . jeszcze raz wyrazy wspolczucia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:02:53+02:00
Droga Marto! 13.04.2010r.
Na wstępie tego listu chciałabym Ci wyrazić moje najszczersze kondolencje. Wyobrażam sobie co musisz teraz przeżywać choć nigdy tego nie odczułam. Więc tak naprawdę tylko Ty wiesz jak to jest i nikt nie pojmie tego do końca. Akurat Ty doświadczasz takiego cierpienia. Na pewno nie raz zadałaś sobie pytanie: Dlaczego właśnie ja?! Dlaczego moją rodzinę to spotkało?! Mogę Ci tylko powiedzieć że to nic nie da. Nie cofniesz czasu, nie wrócisz o te parę dni do tyłu... Pan Prezydent a Twój tata był wspaniałym prezydentem,wkładał serce w to co robi i było to widać. Pierwsza Dama a Twoja matka była wspaniałą kobietą. Nigdy nie była obojętna na cudzą krzywdę. Wiem że nic to nie da co teraz piszę, ale chcę żebyś wiedziała że cała Polska a nawet świat jest z Tobą. Trzymaj się.
<tu wpisz swoje imię>
Ja akurat napisałam do córki.
3 3 3