Mam zrobić plakat na angielski na temat jakiegoś wynalazku, lecz nie mam pomysłu i proszę o to was ;].
To co nie może być:
-komputer,
-telewizor,
-telefon,
-żarówki,
-dżinsy.
Nie może być, bo jest zajęte przez inne osoby ;]]

Czekam na ciekawe pomysły, i coś co będzie mi się opisywało jakoś miło i fajnie i wgl. :]]
Chodzi mi o coś oryginalnego.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:56:52+02:00
Toster ;D

albo odtwarzacz mp4.
2010-04-13T21:57:11+02:00
2010-04-13T21:59:36+02:00
-Silnik Parowy
-prąd
-samochód
-piec
-radio
-pieniądze™