Odpowiedzi

2010-04-13T22:02:33+02:00
1.Ciekawe atrakcje turystyczne.
2.Miejsca do zwiedzenia ,których nie widzieliśmy.
3.Dobry nocleg.
4.Ciekawa oferta turystyczna.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:11:08+02:00
Rozbudowa infrastruktury (hotele,lotniska itp.)
Rozbudowa komunikacji
Promocja turystycznych walorow Polski
1 5 1
2010-04-13T22:26:24+02:00
Budowa dodatkowej bazy hotelowej, miejsc do nocowania.
Reklamowanie atrakcji turystycznych Polski.
Opracowanie i reklama ciekawych programów wycieczek.