Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:07:18+02:00
Kleszcze przenoszą wirusy zapalenia mózgu. Dlatego tak ważne jest, aby usuwać te pasożyty ze skóry natychmiast po ich zauważeniu.
1 5 1
2010-04-13T22:07:44+02:00
Kleszcz jest niebezpieczny dla człowieka ponieważ po ugryzieniu człowiek może zostać zarażony boreliozą. A po za tym usuwanie kleszcza jest bardzo trudne ponieważ gdy usuwa sie go w zły sposób w ciele może nadal pozostać główka kleszcza