Odpowiedzi

2010-04-13T22:08:42+02:00
-szary słoń
-szybka ryba
-powolny żółw
-brudna kość
-Ugryzione Jabłko
1 5 1
2010-04-13T22:09:12+02:00
Duży słoń
zdrowa ryba
wolny żółw
mocna kość
twarde jabłko
mała mysz
obrzydliwy szczur

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:12:47+02:00
-słoń - poruszać się jak słoń w składzie porcelany : czyli poruszać sięniezgrabnie, zachowywać się w sposób niedelikatny
-ryba- czuć się jak ryba w wodzie :czuć sie dobrze w czymś,być w czymś dobrym
-żółw- poruszac się w żółwim tempie: iść wolno, ociągać się
-Kość- dawać komuś w kość - przysparzać komuś zmartwień
-jabłko - jabłko niezgody- źródło konfliktu
Mysz- biedny jak mysz kościelna- ktoś ubogi, biedny
;)
2 4 2