Firma, w której jesteś zatrudniony, opracowuje program sprzedaży do Europy Zachodniej wyrobów odzieżowych(zamiennie:mebli,przetworów owocowych lub innych artykułów).Jakie cechy powinien mieć towar, aby znaleźć kupców na rynku międzynarodowym ? (przynajmniej 5)

2

Odpowiedzi

2010-04-13T22:10:28+02:00
- odpowiednia cena
- dobra jakość produktu
- atrakcyjne opakowania
27 1 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:17:25+02:00
1. Powinien spełniać odgórne warunki, np. odzież powinna być zgodna z odgórnymi normami Unijnymi;
2. Towar powinien być interesujący i dobrze rozreklamowany;
3. Towar powinien być dobrego gatunku i w przystępnej cenie (ludzie wolą zapłacić więcej za coś trwalszego);
4. Towar powinien być przygotowany z myślą o nabywcach w każdym wieku;
5. Towar powinien być charakterystyczny dla danej marki.
1 5 1