Odpowiedzi

2010-04-13T22:21:47+02:00
Kochani rodzice!
Dzisiejszym tematem artykuły będzie temat "Rodzice nie bijcie dzieci". Pragniemy aby nie katować dzieci ,gdyż ona są małe i bezbronne.Zamiast bić ,lepiej jest wytłumaczyć co zrobiło zle i niech się stara to naprawić.
2010-04-13T22:22:54+02:00
Rodzice nie powinni bić dzieci w taki sposób,że owe dziecko ma rany,siniaki za to że mama lub tata mieli takie upodobanie.Napewno nie zaszkodzi klaps w tyłek (za przeproszeniem).Dziecko bite przez rodzicy w sposób nieopamientany staje się:
- zastrszone
-boi się wracac do domu
-ma problemy w szkole
-naśladuje rodziców
-mści się na innych
-pyskuje

Może być?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:31:36+02:00
Żaden rodzic nie powinien bić dzieci.Są one częścią rodziny, wspólnoty której bezgranicznie ufają dopóki ktoś jej nie naruszy.
Dzieci są małe,bezbronne i dopiero uczą się życia.Wzorują się na rodzicach, gdy mama lub tata bije dziecko wtedy ono samo myśli że jest to normalne.Jednak z czasem skazy na psychice powodują poważne problemy.Chuligaństwo,zatracenie kontaktu z rówieśnikami, strach przed rodzicami itp. Takie dziecko w przyszłości nie chce mieć kontaktu ze swoimi rodzicami, jednak często staję się podobne do nich.Rodzice z dziećmi potrafią stworzyć niesamowitą więź która może przetrwać lata i nie zostać niczym naruszona.
1 5 1