Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:31:04+02:00
1. Zużycie wody można ograniczyć:
-zakręcać wodę przy myciu zębów,
-krótsze kąpiele pod prysznicem,
-zakręcać wodę przy myciu naczyń,
-dokładnie zakręcać kran,
109 4 109
2010-04-13T22:31:17+02:00
Gdy sie myjemy rece to nie odkrecac na cale cisnienie wody
nie odkrecac wody zeby leciala a my w tym czaasie nabieramy pasty

Ograniczyć codzienne zużycie wody:

* wziąć prysznic zamiast kąpieli - w wannie zużywa się około 100 - 150 litrów wody, pod prysznicem zaledwie 8l/min,
* wyłączać wodę podczas mydlenia ciała i włosów, nie dopuszczać, by kran był niepotrzebnie odkręcony,
* nie myć naczyń pod bieżącą wodą, do płukania naczyń używać zimnej wody,
* naprawić cieknący kran, wymieniać stare uszczelki,
43 4 43
2010-04-13T22:33:48+02:00
Zamiast zmywac naczynia w zlewie to w zmywarce, mozna brac przysznice a nie kompiele w wannie, zakrecac wode gdy nie potrzebujemy aby sie "lala".
nic wiecej nie przychodzi mi do glowy mam nadzieje ze chociaz troche pomoglam
39 4 39