Odpowiedzi

2010-04-13T22:38:27+02:00
Mały Książę podczas wędrówek po planetach, spotykając poszczególnych mieszkańców, dochodził do wniosku, że osoby dorosłe są dziwne. Niektórzy tak jak np. Król rozbawili go, swoją głupotą i chęcią panowania nad wszystkim.
6 4 6
2010-04-13T22:39:15+02:00
Moim zdaniem Mały Książę podczas swoich wędrówek z planety na planetę dowadywał się wielu bardzo ważnych rzeczy o dorosłych. Mały Książe dowiedział się, że dorśli są w ciągłym pośpiechu i zawsze traktują wszystko poważnie.Mały książe również myślał, że dorośli są dziwni i nie znają się na żartach.

Pozdrawiam i życzę miłej pracy z tą lekturą, ponieważ ona ma wiele ciekawych tajemnic, które warto odkryć :)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:42:02+02:00
Mały książę podczas wędrówki po planetach doszedł do wniosku, że dorosłym brak wyobraźni. Nie potrafią sobie nic uzmysłowić, bez przełożenia tego na wartości materialne. Nie maja oni przyjaciół, gdyż są wiecznie zapracowani i nie mają czasu. Wszystko to co posiadają, kupują za pieniądze. Sklepu z przyjaciółmi nie ma. Aby przyjaźń mogła zakwitnąć, trzeba poświęcić jej wiele czasu i dbać o nią. Dla Ludzi starszych najważniejsze wartości to : pieniądze oraz władza.
10 4 10