Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:42:12+02:00
Wypisuj sobie najwazniejsze fakty, skracaj definicje zeby bylo prosto je zapamietac.
2 3 2
2010-04-13T22:42:30+02:00
Najlepiej systematycznie wtedy tylko sobie przypominamy dane definicje. Jeśli nowosci to kilka definicji odpoczac troche i znow.
2 3 2
2010-04-13T22:43:41+02:00
Najlepiej przeczytać to co w zeszycie, a na sprawdzian najlepiej się uczyć z książki z podsumowań działu (jeśli są). ;)
4 2 4