Odpowiedzi

2010-04-13T22:59:41+02:00
To tak :
-ograniczenie ścieków wpływających do morza i rzek
-zakładanie filtrów na kominy(później spadają do morza kwaśne deszcze)
-co roczna fundacja "sprzątanie świata"
-zachęcanie mieszkańców nad morzem do segregowania odpadów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T23:22:09+02:00
-budowa ekologicznych wysypisk śmieci
-zmniejszenie użycia nawozów sztucznych
-budowa oczyszczalni ścieków
-ograniczenie stosowania środków piorących zawierających fosforany
-dbanie o czystość plaż
-dbanie o czystość wybrzeża
-zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do atmosfery
-zakładanie filtrów na kominy