Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T22:57:19+02:00
Uwaga, uwaga dziś mam państwu do zaoferowania smaczny sok ze świeżo wyciśniętych pomarańczy : Ziom. Sok nie zawiera sztucznych konserwantów, jest dobry do picia nawet dla małego dziecka. Wykonany jest ze świeżo wyciśniętych pomarańczy prosto z drzewa. Ludzie zaszczycają się nim, chcesz spróbować? KUP GO!



Liczę na naj ;).
2010-04-13T23:08:20+02:00
Najlepsze drzewo pod słońcem - lipa!
rozłorzysta korona zachwyt w nas budzi
od zapachu jej kwiatów nikt nie marudzi!
Każdy skrzypek jest zadowolony
kiedy wie, ze instrument z drewna lipy jest zrobiony!
Meble w domu zawsze lśnią,
bo z lipy zrobione są!
przeziębienie szybko mija,
gdy ktoś herbatę z lipy wypija!
tak wiec nie narzekaj,
tylko wyrobu z lipy szukaj - nie czekaj!