Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T00:05:02+02:00
51
(2-3x)/(1-2x)=1/2
2(2-3x)=1-2x
4-6x=1-2x
4-1=-2x+6x
3=4x
x=3/4

52
{x+3y=5
2x-y=3 /*3

x+3y=5
6x-3y=9
----------
7x=14
x=2
2+3y=5
3y=5-2
3y=3
y=1
para:
x=2
y=1

53
x²+6x-7≤0
Δ=36+28=64
√Δ=8
x=1
x=-7
parabola , ramiona w górę
x∈<-7;1>

54
2x³-x²-6x+3=0
x²(2x-1)-3(2x-1)=0
(x²-3)(2x-1)=0
x²-3 lub 2x-1=0
x=√3 lub x=-√3 lub x=1/2
2010-04-14T00:11:01+02:00
Załącznik.
Wystarczy przepisać zadania tak zrobione wypunktują Ci na full.