Odpowiedzi

2009-11-04T18:23:11+01:00
Drogi Panie Dyrektorze!
W imieniu klas 6 prosimy o przywrócenie dyskotek szkolnych i żeby odbywały się one przynajmniej co jeden lub dwa miesiące w piątki.
Z poważaniem wszystkie klasy 6.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:24:09+01:00
Szanowny Panie Dyrektorze
Mam do Pana wielką proźbę. Wraz ze znajomymi chcielibyśmy prosić o zezwolenia na dyskoteke szkolną w stołówce. Moglibyśmy zająć się przygotowaniami, by nie zawracać nikomu głowy, zaprosimy przyzwoitego dj, wydrukujemy bilety wstępu na imprezę i oczywiście po niej posprzątamy.

z poważaniem
........... uczeń klasy......
14 3 14