Odpowiedzi

2010-04-16T18:44:32+02:00
Ponieważ jest synem Bożym-Jest jeden Bóg, ale w trzech osobach, Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty. Stworzył go Bóg, ale ponieważ nie mógł być jego matką został poczęty przez niepokalane poczęcie. Jakoś przecież trzeba było zesłać go na ziemie!


4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-16T18:52:50+02:00
Jezusa nazywamy Synem Bożym i Człowieczym, ponieważ po pierwsze:
-jest synem samego Boga, który zesłał Go na ziemię poprzez niepokalane poczęcie, które dokonało się przez Ducha Świętego,
a po drugie
-narodził się z Maryi dziewicy, więc jest też po części synem człowieczym. Jest on podobny do ludzi we wszystkim, oprócz grzechu.
(mam nadzieję, że pomogłam;P)
6 3 6
2010-04-16T18:56:37+02:00
Ponieważ Jezus przyszedł wypełnić zadanie jakie mu Bóg kazał..i dlatego jest nazywany bożym a człowieczy dlatego, że został zesłany na świat jako człowiek ;)
2 2 2