Prosze kto mi rozwiaze te przyklady sa o mnozeniu
to sa przyklady jak bede pisala:

2(2/3)*1/2 (dwie całe i dwie trzecie razy jedna druga)

3/4 * 2/3 (trzy czwarte razy dwie trzecie)

:oto one

3 (1/4)*4-2 (3/4)=
9-1(3/5)*4=
7(1/2)-3+2 *(3/4)=
2(1/5)*5-4(2/5)+1(1/5)=




2

Odpowiedzi

2009-04-26T20:35:46+02:00
3(1/4)*4-2(3/4)=1/4
9-1(3/5)*4=5(4/5)
7(1/2)-3+2 *(3/4)=6
2(1/5)*5-4(2/5)+1(1/5)=nie mam pojęcia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-26T20:36:30+02:00
3 1/4 * 4 - 2 3/4 = 13 - 2 3/4 = 10 1/4
9 - 1 3/5 * 4 = 9 - 6 2/5 = 2 3/5
7 1/2 - 3 +2* 3/4= 7 1/2 - 3+ 1 1/2= 6
2 1/5 *5 -4 2/5 +1 1/5 = 7 4/5