Odpowiedzi

2010-04-14T09:22:08+02:00
W=I -1 2 I = -1*-2 - 2*2= 2-4= -2
I 2 -2I

Wx=I 4 2I = 4*(-2) - 0=-8
0 -2

Wy=I -1 4I = -1*0 - 4*2 = -8
2 0

x=Wx/w=-8/-2=4
y =Wy/W=-8/-2=4

na ukladzie:
-x+2y= 4
2y=4-x / 2
y= 2-1/2x robisz tabelke i zaznaczasz pkt i łączysz je ze sobą

2x-2y=0
-2y=-2x/-2
y=x tak jak wczesniej robisz tabelke
i zaznaczasz pkt nastepnie łączysz
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T09:25:17+02:00
-x+2y=4
2x-2y=0

W=(-1*(-2))-(2*2)=2-4=-2
Wx=(-2*4)-(0*2)=-8
Wy=(-1*0)-(4*2)=-8

x=Wx/W=-8/-2=4
y=Wy/W=-8/-2=4

-x+2y=4
2x-2y=0

2y=4+x
-2y=-2x

y=(4+x)/2
y=x

Rozwiązanie graficzne w załączniku.
1 5 1