Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T09:09:45+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Panie Boże, w Trójcy Jedyny ulżyj w cierpieniach chorym i cierpiącym, pomóż im przetrwać ten czas jak najlepiej. Daj im wiarę, aby nie zwątpili i nie bali się odejść do Ciebie . Uchroń ich od odrzucenia przez innych ludzi.Prośmy,aby od dziś,
każdy z nich był świadom Twojej miłości
i prosił Cię o siłę stawienia czoła chorobie.
Pomóż im pokonać poczucie nieszczęścia z powodu
cierpienia. Amen.
72 4 72
2010-04-14T09:11:01+02:00
Módlmy się za wwszystkich chorych i cierpiacych,aby dobry Bóg po wielokroć wynagrodził ich cierpienia ...
32 3 32
jak się udziela odpowiedzi tu ?
i dzięki ;)
2010-04-14T09:20:47+02:00
Daj Ojcze najlepszy, wszystkim cierpiącym łaskę dobrego,
owocnego przeżywania cierpienia,
dodawaj sił i otuchy, pocieszaj,
oszczędzaj ich ile można, pozwól nieść im ulgę.

23 4 23