Odpowiedzi

2010-04-14T09:21:31+02:00
Nie opuszczaj nigdy mnie . Dwa razy nie dam naprac sie.

chyba moze byc takk ;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T09:22:32+02:00
Nie opuszczaj nigdy mnie
Dwa razy mocniej kocham cię

Jeżeli to ma być coś o "miłości"
1 5 1
2010-04-14T09:23:20+02:00
Nie Opuszczaj Nigdy Mnie ??Dwa Latka Miałaś Jak Cię Poznałam I Zaraz Się W Tobie Zakochałem

;*********
1 5 1