Odpowiedzi

2009-11-04T18:44:25+01:00
1) Obecność substancji międzykomórkowej zbudowanej z istoty podstawowej i włókien białkowych.
2) Obecność naczyń krwionośnych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:46:50+01:00
Wspólnym elementem jest duża ilość substancji międzykomórkowej wypełniającej wolne przestrzenie między luźno ułożonymi komórkami. Tkanki łączne występują powszechnie w organizmie i wchodzą w skład prawie wszystkich narządów. Mają duże zdolności regeneracyjne.
2009-11-04T20:10:01+01:00
Tkanka łączna składa się z komórek oraz istoty międzykomórkowej, tkanki stałe - pełnią funkcj podporowe.