Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:28:08+01:00
Pk = pi r² = 0,04m * 3,14 = 0,1256m²
3,454

2 pi r = 4
pi r = 2
r = 2/pi = 0,64

pk = 0,64² pi = 1,29 jednostek kwadratowych
2009-11-04T18:45:16+01:00
Pole koła= Pi*r(kwadrat)
a)Pi*r(kwadrat)=Pi * 0,2=0,2Pi
b) D=2,2 Pi*2,2=2,2Pi
c) L=4 pk=Pi*4=4Pi
2009-11-04T18:49:17+01:00
Wzór na pole koła: P=πr2
1P=πx0.2'2= 0.04πcm"3,14= 0.1256 m "3
2P=π x 1,1"2 = π x 1,21= 3,7994 m "3
3Ob=πd=π x 4= 12,56 m

rolil miało być w przybliżeniu a nie dokładnie