Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T12:21:47+02:00
Müll ist ein großes Problem weltweit. Nicht werfen sie in geeigneten Behältern, das größte Problem. Die Leute realisieren nicht, wie Müll zerstören die Natur. Wenn sie in Betrieb genommen wurden erneut, wäre es viel weniger haben ihre
pl:
Śmieci są wielkim problemem na całym świecie. Nie wyrzucanie ich do odpowiednich pojemników- to największy problem. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego jak śmieci niszczą przyrodę. Gdyby były oddawane do ponownego użytku, to także byłoby ich o wiele mniej
2010-04-14T12:22:45+02:00
Müll ist ein großes Problem weltweit. Nicht werfen sie in geeigneten Behältern, das größte Problem. Die Leute realisieren nicht, wie Müll zerstören die Natur. Wenn sie in Betrieb genommen wurden erneut, wäre es viel weniger haben ihre. ;]