Odpowiedzi

2010-04-14T12:25:06+02:00
Ziemniaki sprowadził do Polski król Jan III Sobieski
11 3 11
2010-04-14T12:27:37+02:00
Wiele jest wersji o tym kto sprowadzil ziemniaki do polski. prawdopodobnie przyczynil sie do tego krol Jan 3 Sobieski
w wieku XIX ziemniaki staly sie popularna roslina jadalna
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T12:27:41+02:00
Przywiózł je Jan III Sobieski które dostał od cesarza Leopolda I ze swoich ogrodów w Wiedniu.
15 4 15