Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T12:54:33+02:00
622r. VII 1 połowa
630r. VII 1 połowa
496r. V 2 połowa
800r. VIII 1 połowa
843r. VIII 1 połowa
1066r. XI 2 połowa
965r. X 2 połowa
966r. X 2 połowa
972r. X 2 połowa
997r. X 2 połowa
1000r. X 1 połowa
1018r. XI 1 połowa
1025r. XI 1 połowa
1076r. XI 2 połowa
1079r. XI 2 połowa
2010-04-14T12:54:34+02:00
622 - VII 1 POŁ
630 - VII 1 POŁ
496 - V 2 POŁ
800 - VIII 2 POŁ
843 - IX 1 POŁ
1066 - XI 2 POŁ
965 - X 2 POŁ
966 - X 2 POŁ
972 - X 2 POŁ
977 - X 2 POŁ
1000 - X 2 POŁ
1018 - XI 1 POŁ
1025 - XI 1 POŁ
1076 - XI 2 POŁ
1079 - XI 2 POŁ