Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T13:06:49+02:00

622r. - VII w (601-700)
630r. VII w ( 601-700)
496r. V w (401-500)
800r. VIII w (701-800)
843r. IX w (801-900)
1066r. XI w (1001-1100)
965r. X w (901-1000)
966r. X w (901-1000)
972r. X w (901-1000)
997r.X w (901-1000)
1000r. X w (901-1000)
1018r. XI w (1001-1100)
1025r. XI w (1001-1100)
1076r.XI w (1001-1100)
1079r. XI w (1001-1100)
5 5 5
2010-04-14T13:16:25+02:00
622r. - VII w (601-700)
630r. VII w ( 601-700)
496r. V w (401-500)
800r. VIII w (701-800)
843r. IX w (801-900)
1066r. XI w (1001-1100)
965r. X w (901-1000)
966r. X w (901-1000)
972r. X w (901-1000)
997r.X w (901-1000)
1000r. X w (901-1000)
1018r. XI w (1001-1100)
1025r. XI w (1001-1100)
1076r.XI w (1001-1100)
1079r. XI w (1001-1100)
3 5 3