Odpowiedzi

2010-04-14T13:24:28+02:00
(Cyfry to będą sceny i dla ułatwienia nazwe te dziewczyny ala i ula xDD )

1. Ula-Cześć Ala idziesz już do szkoły (powiedziała stojąc w drzwiach koleżanki)
Ala-Tak już idę. ( Wykrzykneła)

2. Ala -Ciekawe czy pani Ania odda dzisiaj nasze dyktanda , jak ci poszedł ?
Ula- Był bardzo łatwy myślę ,że dostanę 5
3.Ula - Popacz tam jest kotek na tym drzewie chyba nie może zejść
Ala-Pomóżmy mu,
(Dziewczynki zdjeły kota)
4.Ula-I co my teraz z nim zrobimy ?
Ala-Damy go naszej pani Ani ona będzie wiedziałą co zrobić
5. ( Weszły do klasy i pokazały kota pani)
P.Ania - Dziewczynki bardzo ładnie się zachowałyście teraz rozwiesimy ogłoszenie o zaginionym kotku
Ala i Ula - Hurraaa !
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T13:31:15+02:00
Kasia i Basia jak co rano szły do szkoły.Idąc przez park obok szkoły pod drzewem zobaczyłam malutką czarną kuleczkę.
- Tam jest kotek!- krzyknęła Basia i podbiegła do przestraszonego zwierzątka
Kasia ruszyła za koleżanką.
-Zobacz jak sie trzęsie biedaczek i napewno jest głodny-powiedziala Basia
-I gdzie jest twoja mamusia jestes tu sam?-zapytała Kasia
Kotek miałknął tylko po cichu
-Nie mozemy go tutaj tak zostawic, zabierzemy go do szkoły nasza pani napewno bedzie wiedziała co zrobic-stwierdziła Kasia i wzieła na ręce kotka
Dziewczynki ruszyły w strone szkoły.Było juz po 8 lekcje trwały od 5 minut.
Dziewczynki otworzyły drzwi i niepewnie weszły do klasy.
-Dzień dobry.Prosze pani przepraszamy za spóźnienie gdy szłysmy do szkoły znalazłysmy tego kotka i on chyba nie ma mamy-powiedziała Kasia
-no i jest głodny.
Dziewczynki stały na srodku klasy pani podeszła do nich a pozostałe dzieci bacznie przyglądały sie zwierzątku a po chcwili wszystkie chciały glaskać tę małą istotkę.
-Nie możemy go trzymac w szkole.Mam pewien pomysł-powiedziała pani nauczycielka

-Moj synek ma dzisiaj urodziny wiem że od dawna marzył o jakimś zwierzątku więc jesli pozwolicie zabiorę go po lekcjach do siebie do domu-stwierdziła
Dzieci zgodziły sie i obiecały odwiedzać kotka
1 1 1