Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T13:23:53+02:00
Promocja!!!
Dzisiaj wyjątkowa promocja !!
Jeśli kupisz 2 batony to 3 dostaniesz gratis!
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T13:27:04+02:00
REKLAMA ODKURZACZA
Tylko u nas, jedyny w polsce rewelacyjny odkurzacz marki PHILIPS!
Posiada on niezbędne funkcje ale TAKŻE: jest możliwość zaprogramowania go tak, aby sam odkurzał! Wszystko to za pomocą dwóch przycisków! Goirąco polecamy! a tylko teraz..jeśli kupisz go w ciągu najbliższych 50h to dostaniesz EKSTRA 3 worki do odkurzacza zupełnie GRATIS
dzwoń: 098- 765-323 (numer wymyślony), albo najlepiej poprostu przyjedź do nas!
6 5 6
2010-04-14T13:27:26+02:00
Baton MARS xD to przysmak który pochłonie cię na długie godziny delektowania się jego neugatowym nadzieniem oblanego gęstym karmelem i mleczną czekoladą. Niebo w gębie !!!
Spróbuj sam!! Pycha!!
2 4 2