Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T13:39:55+02:00
Objętość pomieszczenia :

15m * 3,6m * 2m = 108m2

tyle POWIETRZA znajduje się w tym pomieszczeniu, a tlen stanowi 21 % powietrza, więc trzeba te 108m2 pomnożyć przez 21%

108m * 0,21 = 22,68 m2
15 4 15
2010-04-14T13:43:20+02:00
V= a×b×c

V=15m×3,6m×2m
V=108 m sześciennych


108 × 0,21 = 22,68

Odp. W schronie znajduje sie 22,68 m sześcięnnego powietrza.
15 4 15
2010-04-14T13:53:16+02:00
V=a*b*h
v=15*3,6= 54,0m*2=108m sześciennych czyli 1080 dm sześciennych czyli 1080l
7 2 7