Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T13:40:25+02:00
Po trzech minutach był w punkcie -4,5
Po 6 minutach w punkcie -9
4 4 4
2010-04-14T13:41:13+02:00
Po 3 min -6mm
po 6 min -10mm

Chyba że nie liczymy pierwszego -1,5 .....
2 5 2
2010-04-14T13:43:25+02:00
Jeśli wyruszył z punktu 0 i po minucie był w -1.5 to po trzech minutach był -4.5 a po sześciu w -9.0

Działania :)
3 x -1.5 = -4.5
6 x -1.5 = -9.0
3 5 3