Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T13:59:57+02:00
0,6 = 6/10 = 3/5
0,70 = 70/100 = 7/10
0,25 = 25/100 = 1/4
0,48 = 48/100 = 24/50 = 12/25
0,125 = 125/1000 = 1/8
0,375 = 375/1000 = 15/40 = 3/8
78 4 78
2010-04-14T13:59:57+02:00
A.0,6 =3/5
0,70 =7/10
b.0,25 = 1/4
0,48 = 12/25
c.0,125 =1/8
0,375 = 3/8
16 3 16
2010-04-14T14:02:09+02:00

0,6=3/5
0,25=1/4
0,125=1/8
0,70=7/10
0,48=1/8
0,375=3/8
14 4 14