Odpowiedzi

2010-04-14T14:03:29+02:00
Argumenty za:
- można żyć w dostatku
- można spełnioac swoje marzenia np. podróżować
- można kupować sobie różne rzeczy


argumenty przeciw:
- nie każdy kto ma pieniądze jest szczęśliwy
- jeżeli ktos ma duzo pieniędzy to może nie mieć przyjaciół
- zazwyczajk bogaci ludzie nia mają bliskiej osoby której mogliby bezgranicznie ufać
- bagaty człowiek musi się liczyc z tym że mogą go okraść
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T14:04:35+02:00
Dlaczego warto mieć pieniądze:
warto je mieć dlatego,żeby starczało na wymagania swoje i innych bliskich ci osób.możeszs kupić sobie rzeczy które chcesz.
jeśli bedziesz chciał to się będziesz tym popisywał ale ten eybur zalezy od ciecbie.
dlaczego nie warto mięc bardzo duża sumę pieniędzy;
dlatego, poniewaz jesli bedziesz miał duzo pieniedzy bedziesz tym sie chwalic a to mozę doprowadzic do np: napadu:
dlatego nie warto miec duzej sumy pieniędzy,
można przez to zauroczyc sie w fortunie i stracić głowe dla otoczenia.