Odpowiedzi

2010-04-14T14:17:05+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:22:50+02:00
A ________._________________B
x y

To jest rysunek do tego zadania

AB= x+y
x/y=2/3 (zamiast tych ukośnych kresek napisz to w postaci ułamka Ja po prostu nie wiem jak tu się pisze kreskę ułamkową)
x+2+y

x/(x+2)=2/3 (tu też napisz kreskę ułamkową w mijsce ukośnych kresek)
3x=2(x+2)
3x=2x+4
3x-2x=4
x=4
y=x+2
y=4+2
y+6

AB= x+y
AB=4+6
AB=10
1 5 1