Odpowiedzi

2010-04-14T14:07:11+02:00
Ciemny chleb wyłananiający się z pieca, w okół niego tańczą piekaże i napis "Najlepsze chleby nie są z gleby (xD)"
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T14:07:46+02:00
Uwaga:
tylko tereaz ciemny chleb w cenie jakij jeszcze nie było.
zostł przeceniony z 4.30 na 2.40.! ta promocja trwa tylko do 20.04
zapraszamy to pełnoziarnisty chleb z prawdziwego zboża.;]];;**
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:08:16+02:00
Zachęcam wszystkich do kupna ciemnego chleba, który jest pyszny oraz niskokaloryczny. Połączony z masłem daje świetną śniadaniową potrawę. Jest tani i w dodatku świeżość utrzymuje się przez kilka dni. Polecam!
2 5 2