Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:14:44+02:00
Organizajca ONZ właśnie szuka chętnych do pomocy dla dzieci chodzą po szkołach i szukają różnych zabawek ponieważ dzieci na zachodzie umierają są im potrzebne piniądze na lekarstwa 50gr może uratować życie ponieważto szczepionka a za jedyne 25gr możesz nakarmić dziecko jedno.Po kilku dniach orgaizacja ONZ pomogła dzieciom dziennie ginie około 5dzieci a wcześniej gineło az 100!!!
2010-04-14T15:02:25+02:00
Możnaby zorganizować jakąś większą akcje wzorując się na akcji żonkil. Ważne aby założyć ośrodek pomocy ( budynek ). 1 % podatku - akcja która powinna pomóc. Jest jeszcze możliwość założenia specjalnej strony internetowej