Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:48:32+02:00
Zaproszenie!
(akapit) Droga (imię) chciała bym zachęcić cię do uczęszczania do kościoła.
(akapit) Sama tam uczęszczam i wiele z tych mszy wynoszę. Dzięki uczęszczaniu do kościoła zauważyłam jak bardzo jestem związana z Bogiem. Bardzo wiele on dla mnie znaczy. Wcześniej nie zauważałam jak dużo popełniam błędów. Gdy masz jakiś problem zawsze możesz iść do domu Boga i wyżalić się mu. On zawsze Cię wysłucha i ci pomoże. Wiem bo sama tak robię i to pomaga. Modlitwa i wiara jest dobra na wszystko. Jak sama wiesz w dzisiejszych czasach trudno o złapanie chwili oddechu, lecz znajdź trochę czasu by tam właśnie uczęszczać.. Sama widzisz że warto chodzić do kościoła. Zachęcam Cie do pójścia na mszę święto w kościele św. Katarzyny która odbędzie się w niedziele o godzinie 17.
(akapit) Mam nadzieję że moje słowa coś wskórały w twoje życie.

(podpis)
2010-04-14T15:02:54+02:00
Gdy będziemy chodzić do kościoła zawsze bóg będzie nam pomagał w życiu
Zawsze trzeba być wyspowiadany na jakieś wypadaki