Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:42:00+02:00
1)
ogłoszenia!!!!

Mamy nowego, mądrego i wykfalifikowanego latarnika który poszukuje pracy. Numer redakcji..........( wymyśl sobie numer)
adres.......( też wymyśl).

2)latarnik był dobrym i uczciwym człowiekiem. Lubił polską literaturę i bardzo tęsknił za krajem. Był latarnikiem w miejscowości....( ja nie pamiętam tej miejscowości więc napisz ją tutaj). Jest stary ale za to mądrym człowiekiem. Jego praca polegała na dawaniu sygnału statkom.


myślę że tak może być ( miałam to samo na zadanie i dostałam 5 więc życzę powodzenia:) )
  • picy
  • Początkujący
2010-04-14T14:47:24+02:00
1. Poszukuje pracy na dowolne stanowisko. Jestem starym marynarzem i mam zdobyte dwie chorągwie zdobyte własnoręczne w ataku na bagnety. Mogę pracować w trasie ponieważ przeszedłem "pleny".

2. Od jakiegoś czasu mamy nowego latarnika był on marynarzem zdobył dwie chorągwie w ataku na bagnety. Nie mamy wątpliwości że będzie dobrym latarnikiem jest punktualny.