Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:39:46+02:00
To jedziemy:
a)
2-x=5-2x
-x+2x=5-2
x=3-rozw :P
b)
69-x=x+96
-x-x=96-69
-2x=27---->/:(-2)
x= -13 i ½----Ważne-przed 13 jest "minus"

l)-Dobra Heniek wrzucaj piąty bieg
-Oki szefie :P

1/2x + 5= x+8
½x-x=8-5
-½x=3----->/*(-2)
x=-6
No i dojechaliśmy :P
1 1 1
2010-04-14T14:42:18+02:00
A)2-x=5-x
-x+x=5-2
x=3

b)69-x=x+96
-x-x=96-69
-2x=27/:(-2)
x=-13,5

l)1/2x + 5= x+8
1/2x-x=8-5
-1/2x=3/*(-1/2)
x=-6
Mam nadzieje że jest dobrze

1 5 1