Karol miał 2 razy więcej kaset magnetofonowych niż ewa. Pewnego dnia karol dał Eie 3 kasety. Uzupełnij:
Jeżeli Ewa miała poprzednio n kaset, to karol ma obecnie ........... kaset.
Jeżeli karol miał porzednio n kaset, to ewa ma obecnie.............. kaset.
pliss pomóżcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:37:43+02:00
Jeżeli Ewa miała poprzednio n kaset, to karol ma obecnie mniej kaset.
Jeżeli karol miał porzednio n kaset, to ewa ma obecnie więcej kaset
2010-04-14T14:38:50+02:00
Jeżeli Ewa miała poprzednio n kaset, to karol ma obecnie 37 kaset.
Jeżeli karol miał porzednio n kaset, to ewa ma obecnie 23 kaset.