Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:38:59+02:00
Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach.


raczej dobrze :)
2010-04-14T14:40:08+02:00
2Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. 3Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głoszone będzie na dachach.
2010-04-14T14:59:05+02:00
Bo nie ma nic skrytego,co by nie wyszło na jaw,ani tajemnego,o czym by się nie dowiedziano.Dlatego coście powiedzieli w ciemności,będzie słyszane w świetle,a coście po izbach szeptali do ucha,będzie ogłaszane z dachów.