Odpowiedzi

2010-04-14T14:46:25+02:00
- Kilka dni temu byłem u babci i miło spędziliśmy czas
- A oglądaliście mecz ?
- Nie, było dość późno.
-Był ktoś jeszcze u twojej babci ?
- Tak, był wujek który dość szybko usiadł po środku stołu na kolacji
- Było fajnie ?
- Tak, było bardzo miło, i było bardzo przyjemnie.
- Co robisz dzisiaj wieczorem ?
- Pogram na komputerze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:55:33+02:00

- Mamo!
- Słucham?
- Chce budyń.
- To leć do sklepu, tylko dość szybko, bo dziś wieczorem zamykają wcześniej.
- Chyba już mi przeszła ochota na budyń... Może upieczesz jakieś ciasto?
- Skarbie, nie wiem, czy zdarzę, mam jeszcze tyle pracy, a jest już 20. Nawet jeśli skończę wypełniać te druczki dzisiaj, to będzie bardzo późno i pewnie będziesz już spał.
- To może ja z Karoliną upiekę? Ostatnio, jak robiliśmy murzynka, było bardzo przyjemnie.
- Pamiętam. Szczególnie przyjemne musiało być to, że kot usiadł pośrodku całego zamieszania i później miał cały ogon w czekoladzie.
- Tak, to było dosyć zabawne. Ale przecież miło spędziliśmy czas!
- No dobrze, idź po Karolę, ja wam przygotuję miejsce.