Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:49:14+02:00
Katastorfa lotnicza pod Smoleńskiem to bardzo straszne wydarzenie w życiu naszych rodaków. Zginął w niej przede wszystkim myślę że najdroższa nam osoba-prezydent Rzeczpospolitej Polskiej Lech Kaczyński, zginął w raz z żoną Marią. To okropna tragedia, lecz nie tylko to nas tak rusza. W tej katastrofie zginęły osoby najważniejsze w naszym Rządzie, było ich łącznie 87. Między innymi zginęło 4 najlepszych generałów co jest okropną stratą dla naszego Wojska Polskiego. Trzeba było jak najszybciej zastąpić osoby które tragicznie zginęły aby nasza Polska dalej mogła funkcjonować normalnie, lecz przez tą szybkość mógł to nie być najlepszy wybór. Pewnie w przyszłości będzie to opisane w wielu podręcznikach szkolnych i będą uczyły się tego nasze dzieci. Miejmy nadzieję aby nigdy więcej nie było takich tragedii.
1 5 1
2010-04-14T14:49:45+02:00
Katastrofa pod Smoleńskiem przyprawiła mnie o dreszcze.
Zginą tam Prezydent Lech Kaczyński, jego żona Maria Kaczyńska
i wielu polityków,ministrów,kardynałów.
Podobno odnaleźli 3 czarne skrzynie z których wynika że rozbicie się
samolotu Prezydenckiego wynika z winy pilota który nie posłuchał rozkazów.