Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:50:55+02:00
A)H2O2 -2*1u+2*16u=2u+32u=34u
b) CaF2- 40u+2*19u=40u+38u=78u
c)KNO3=39u+14u+3*16u=101u
d) C12H22,On=12*12u+22*1+On-?
e)C2H2OH=2*12u+2+2u+16u+1u=24u+4u+17u=45u
11 4 11
2010-04-14T14:57:33+02:00
A) H - w przy. 1 u O - 16 u
H2O2 = 2 X 1u + 2 X 16 u = 34 u
b) Ca - 40 u F - 19 u
CaF2 = 40u + 2 X 19 u = 78 u
c) K - 39 u N - 14 u O - 16 u
KNO3 = 39u + 14 u + 3 X 16 u = 101u
d) C - 12 u H - 1u ( nie wiem czy to tlen czy On więc sorki za błąd) O - 16u
C12H22,On = 12 X 12u + 22 X 1u + 16u = 182u
e) C - 12u H - 1u O - 16u H - 1u
C2H2OH = 2 X 12u + 2 X 1u + 16u + 1u = 24u + 2u + 16u + 1u = 43u
1 1 1