Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:48:38+02:00
Przepis: mądrej głowy,dużo zadadek,coś tajemniczego,kłopoty
4 2 4
  • e23
  • Początkujący
2010-04-14T14:54:29+02:00
uwaga Uprzejmie informuje ,iz w dniu 22 1863r stycznia zorganizowane bedzie powstanie styczniowe przeciwko Imperium Rosyjskiemu chętny którzy są zainteresowani pomocą w odrodzeniu \Państwa |Polskiego zapraszamy na zbiórke przy |Akademi sztuk poeknych w Warszawie o godz 22 orgnizator;jan kowalski
3 1 3