Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:57:50+02:00
A) 6/15 >.../15 > 3/15 ---> 5,4
b) 7/17 <.../17 < 13/17 ---> 8, 9,10,11,12
c) 9/25 <.../25 < 12/25 ---> 10, 11
d) 1/2 > 1/... > 1/7 ---> 3,4,5,6
e) 2/15 < 2/...< 2/10 ---> 14,13,12,11
f) 10/18 > 10/... > 10/23 ---> 19,20,21,22
1 5 1
2010-04-14T14:59:33+02:00
A) 6/15 > 4/15 > 3/15
b) 7/17 < 10/17 < 13/17
c) 9/25 < 10/25 < 12/25
d) 1/2 > 1/4> 1/7
e) 2/15 < 2/12< 2/10
f) 10/18 > 10/10 > 10/23