Odpowiedzi

2010-04-14T14:58:33+02:00
Sześcian=a³
Prostopadłościan=a*b*c=abc

mikrometr³
milimetr³
centymetr³
decymetr³
litr=decymetr³
kilometr³
2010-04-14T14:59:11+02:00
Wypisz wzory na objętość sześcianu, prostopadłościanu i jednostki objętości. Na jutro, Szybka odp. Pliss. ; )

Sześcian:
P = 6a²
V = a³

Prostopadłościan:
P = 2 * (ab + bc + ac)
V = a*b*c


Jednostki objętości: l, m³, cm³, dm³, mm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T15:01:05+02:00
Objętość sześciany : a(3)
objętość prostopadłościanu: a*b*H
jednostka : metry sześcienne, cm sześcienne, mm sześcienne





*liczba w nawiasie to potęga
1 5 1